کمی بیندیشید؟

«« تو آنجا هستی و من اینجایم. بدون شک یکی از ما دو تا در جای اشتباهی است.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» اگر کمی بیندیشید این بیت هم مثل بیت بالایی است و اگر کسی در این موقعیت قرار بگیره حتما متوجه می شه. یعنی من نمی تونم چیزی در این مورد بیان کنم و قدرت بیان این جمله را ندارم.

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟



«« تمام آنچه را که می خواهم , کمی بیشتر از آن چیزی است که تا به حال بدست آورده ام.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» منظور از این بیت اینه که انسانها خیلی با توقع هستن و باید از توقع اضافی خود بکاهند. انسانها باید نسبت به شرایط زندگی خود و نسبت به موقعیت خودشون حرف بزنن و زیاده خواه نباشن... .

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟


«« با داشتن مادر , هر روز ما تبدیل به روز خوبی می گردد.»»

(؟ :) از این جمله چی برداشت می کنین ؟

نظر من »»» یعنی اگر مادر بالاسر آدم باشه , آدم خیلی راحت و هیچ مشکلی نداره...! به نظر من مادر یعنی همه چیز...!؟

اگر نظر دیگری دارین بگین ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد